PŘEDSTAVUJEME NOVÉ INTENZIVNÍ HYDRATAČNÍ SÉRUM S KYSELINOU HYALURONOVOU

Díky unikátní technologii poskytuje pleti nekompromisní hydrataci a navrací objem!

Perricone MD již od svého založení přichází s průlomovými skincare řešeními, které je postaveno na vědeckých základech. Intenzivní hydratační sérum s kyselinou hyaluronovou je novým přírůstkem do jedné z jeho nejoceňovanějších produktových řad High Potency Classics. Rychle se vstřebává, hloubkově vyživuje a okamžitě dodává pleti potřebnou hydrataci. Pokožka je díky tomu viditelně hladší, pružnější a zpevněná.

Ultimátní kombinace pro suchou, dehydratovanou pleť? Seznamte se – hyaluronový komplex 4+2. Ultra hydratační kyselina hyaluronová ve čtyřech různých formách a dvou stavebních blocích, která působí okamžitě a zároveň dlouhodobě. Pleť je viditelně zjemněná, získává zpět svůj objem a postupně se zbavuje jemných linek i vrásek. Díky rozdílným molekulárním velikostem se kyselina hyaluronová snadno vstřebává do různých vrstev pokožky. Lokální aplikace navíc posiluje její přirozenou schopnost zadržovat vláhu.

Intenzivní hydratační sérum je kromě kyseliny hyaluronové nabité dalšími účinnými složkami. DMAE a niacinamid pleť znatelně zpevňují a zbavují ochablosti. Navíc posilují její přirozenou ochrannou bariéru a navracejí zdravý, mladistvější vzhled.

"Kyselina hyaluronová je účinnou a oblíbenou složkou péče o pleť, a právě proto jsme při vývoji našeho Intenzivního hydratačního séra chtěli zvolit jinou, neobvyklou cestu," uvádí marketingový ředitel Perricone MD Robert Koerner. "Díky jedinečnému komplexu čtyř forem a dvou stavebních bloků kyseliny hyaluronové dokážeme dosáhnout maximálních výsledků tím, že pleť posílíme a dodáme jí objem zevnitř i zvenčí."

Výsledky hovoří samy za sebe: V klinických a spotřebitelských testech 97 % účastnic zaznamenalo lepší hydrataci pleti již po 72 hodinách.* 86 % se shodlo na tom, že krém účinně vyhlazuje vrásky a jemné linky,** a 85 % uvedlo, že jejich pleť je zpevněná a pružnější.**

* Klinické studie se zúčastnilo 35 žen.

* Spotřebitelské studie se zúčastnilo 109 žen po dobu 28 dní.