Reklamace
Prosím, tento formulář vyplňte a pošlete zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží. Nejprve zašlete formulář elektronicky na uvedený e-mail, poté vytištěný přiložte k zásilce s reklamovaným zbožím.
Adresát:
GD Retail s.r.o. (Comp Alfa s.r.o.)
Průmyslová 274
273 09 Kladno - Dubí
www.perriconemd.cz
e-mail: info@perriconemd.cz
Tímto oznamuji, že reklamuji zakoupené zboží (název výrobku):
..............................................................................................................................................................
Zakoupené zboží vykazuje následující vadu/vady:
..............................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................
Číslo objednávky: .................................................................................................................................
Datum objednání zboží: .......................................................................................................................
Datum převzetí zboží: ..........................................................................................................................
Jméno a příjmení zákazníka: ................................................................................................................
Adresa zákazníka: ................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
Preferovaná varianta vyřešení reklamace (prosím zakroužkujte):
1) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věcí
2) bezplatné odstranění vady opravou
3) přiměřenou slevu z kupní ceny
4) vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Datum:.........................
Podpis spotřebitele: (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě): ..........................................................